Fotoshoot met Fleur en Sanne ,met de papa en mama






















3 opmerkingen:

  1. Je probeert iedere keer toch maar weer op een iets andere manier de portretfoto's vast te leggen. Er zitten ook nu weer heel mooie plaatjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben altijd benieuwd welke foto's de ouders het mooiste vinden, de mutsjes was een goed idee....ik vind de baby op het vachtje zo guitig kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is altijd weer een eigen smaak ,maar ze hadden meer dan 200 foto's dus ze konden wel kiezen .Die mutjes vond ik ook erg leuk ,ik ben dan ook druk aan het haken, weer eens iets anders . Dit was ook weer erg leuk ,en de kindjes hebben zich voorbeeldig gedragen, Maar door iedere keer iets anders te doen ,probeer ik ook wat meer variatie te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen